Föremålet för bolagets verksamhet är att bedriva marknadsföring och produktion inom musik, video, bildspel, konferenser och därmed förenlig verksamhet.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 159 | 5 | 200 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -158 | -298 | -204 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -251 | -297 | 138 |
Årets resultat (tkr) | -251 | -297 | 138 |
Summa tillgångar (tkr) | 81 840 | 82 026 | 82 408 |
Antal anställda |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 159 | 5 | 200 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -158 | -298 | -204 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -251 | -297 | 138 |
Årets resultat (tkr) | -251 | -297 | 138 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 81 813 | 81 774 | 81 984 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 28 | 252 | 423 |
Tillgångar (tkr) | 81 840 | 82 026 | 82 408 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 81 470 | 81 722 | 82 019 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 160 | 160 | 160 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 210 | 145 | 229 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 81 840 | 82 026 | 82 408 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | |||
Omsättning per anställd (tkr) | |||
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -99.4% | -5960.0% | -102.0% |
Soliditet | 99.5% | 99.6% | 99.5% |
Kassalikviditet | 13.3% | 173.8% | 184.7% |
Johan Lindström Kommunikation Jlk AB är koncernmoderbolag i en koncern bestående av 2 bolag. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2023-12.
Föremålet för bolagets verksamhet är att bedriva marknadsföring och produktion inom musik, video, bildspel, konferenser och därmed förenlig verksamhet.